Įdarbinti „Google“ reikia sumanumo Nuo tinklalapių optimizavimo paieškų sistemoms (SEO), „Google AdWords“, GDN, „Gmail“ reklamos iki komunikacijos socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“, „G+“, „Pinterest“, „LinkedIn“ paslaugas teikiančios įmonės „Gomedia“ vadovė Neringa Bagdonavičienė apie vartotojų pasiekimą gali papasakoti išties nemažai. Visgi svarbiausiu aspektu specialistė įvardija gebėjimą į savo siūlomą produktą pažvelgti vartotojų akimis. „Verslas turi žinoti ir suprasti, ką mėgsta, kaip elgiasi jų klientas, pagal tai kurti reklamos kampanijas. Daugelis į pagalbą telkiasi „Google“ sukurtus įrankius, tačiau, kaip juos tinkamai išnaudoti, nepermokėti ir pasiekti geriausią rezultatą, žino ne visi“, – tvirtina specialistė, jauno verslo forume taip pat negailėsianti praktinių patarimų ir sukauptų žinių. Pasak „Gomedia“ įkūrėjos, agentūroms pavaldžios įvairios statistikos, tad jos žino ir greičiau nustato patį tinkamiausią komunikacijos kanalą. Tiems, kas nori būti matomi interneto erdvėje, specialistė jau dabar pataria daugiau dėmesio skirti mobiliesiems telefonams įgalinti. „Informacijos paieška mobiliaisiais telefonais tampa vis aktualesnė. „Google“ prognozuoja, kad jau 2017 m. interneto naršymas per mobiliuosius telefonus lenks paieškas, atliekamas kompiuteriu. Jau nebegalima į tai nekreipti dėmesio ir savo svetaines būtina pritaikyti mobiliesiems telefonams“, – sako ekspertė.
Skaitykite daugiau: DELFI

launch-gomedia